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Registro completo de metadados
Campo DCValorIdioma
dc.creatorTAVARES, Leonardo José-
dc.creatorMENEGON, Michel Sardeli-
dc.creatorMENATO, Carlos Alexandre-
dc.creatorSILVA, Marcelo Alexandre Correia da-
dc.date.accessioned2022-07-06T22:13:36Z-
dc.date.available2022-04-02-
dc.date.available2022-07-06T22:13:36Z-
dc.date.issued2022-07-06-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/prefix/2920-
dc.description.abstractBrands in today's world have much greater power and importance than simply differentiating themselves from the competition. Along with this primary function, they are the ones that add value to products and services and work as a differential in the minds of consumers in the face of the variety and similarity of offers. Globalization has further reinforced the need to have a strong brand to succeed in the market. Especially after the advent of the internet, the exchange of information and knowledge has become extremely simple, fast and easily accessible. In this way, companies can track, monitor, and discover the characteristics and preferences of their target audiences anywhere, so they can compete for an increasing number of markets in different locations.pt_BR
dc.description.resumoAs marcas no mundo atual possuem um poder e uma importância muito maior do que a simples diferenciação diante da concorrência. Junto a essa função primordial, são elas que agregam valor aos produtos e serviços e funcionam como diferencial na mente dos consumidores frente à variedade e semelhança de ofertas. A globalização reforçou aindamaisanecessidadedeseterumamarcafortepara fazer sucesso no mercado. Principalmente depois do advento da internet, a troca de informações e conhecimento se tornou extremamente simples, rápida e de fácil acesso. Dessa forma, as empresas conseguem rastrear,monitoraredescobrirascaracterísticase preferências de seu público-alvo em qualquer lugar, podendo então competir por um número cada vez maior de mercados em diferentes locais.pt_BR
dc.description.provenanceSubmitted by Biblioteca UNIFEOB (biblioteca@unifeob.edu.br) on 2022-07-06T22:13:36Z No. of bitstreams: 1 PI ADM_M9_2022-1_016.pdf: 187550 bytes, checksum: 14e7511c7be5099ec6ab1753a891c1a5 (MD5)en
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2022-07-06T22:13:36Z (GMT). No. of bitstreams: 1 PI ADM_M9_2022-1_016.pdf: 187550 bytes, checksum: 14e7511c7be5099ec6ab1753a891c1a5 (MD5) Previous issue date: 2022-07-06en
dc.languageporpt_BR
dc.publisherFundação de Ensino Octávio Bastospt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.initialsUNIFEOBpt_BR
dc.relation.ispartofA marca e o consumidor : Boticáriopt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectPerfumespt_BR
dc.subjectrede de franchisingpt_BR
dc.subjectCosméticospt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADASpt_BR
dc.titleA marca e o consumidor : Boticáriopt_BR
dc.typeRelatório de Pesquisapt_BR
Aparece nas coleções:Administração Avançado 1º Trimestre 2022-1

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